Kurumsal

PAYDAŞ KATILIM PLANI

Borusan EnBW Enerji olarak tüm paydaşlarımızla açık, anlaşılır ve sürekli etkileşim sağlamayı, faaliyetlerimizden etkilenen yerel halkının değerlerine uygun; saygı, yardımseverlik, iyi niyet ve karşılıklı güven temelinde iyi komşuluk ilişkileri kurmayı, tüm paydaşlarımıza eşit davranmayı ilke edindik. Bu doğrultuda “Kurumsal Paydaş Katılım Planımızı” tesislerimizde ve yeni projelerimizde uyguluyoruz.

Bu doğrultuda faaliyetlerimizle ilgili olarak tüm paydaşlarımızdan gelebilecek soru, öneri, talep ve şikayetleri şeffaf bir şekilde ele alabilecek ve şikâyet mekanizması prosedürümüze uygun bir geri bildirim mekanizması yaratmayı ve bu mekanizmayı paydaşlarımıza etkin şekilde duyurmayı görev edindik.

Faaliyetlerimizle ilgili olarak tüm paydaşlarımızdan gelen soru, öneri, talep ve şikayetleri Sosyal Takip ve Şikâyet prosedürlerimize uygun olarak kayıt altına alıp ve makul süre içerisinde geri bildirim vermeyi sağlıyoruz. Bu doğrultuda “Kurumsal İç ve Dış Şikâyet Mekanizması Yönetim Planımızı” tesislerimizde ve yeni projelerimizde uyguluyoruz.

KURUMSAL İÇ VE DIŞ PAYDAŞ ŞİKÂYET MEKANİZMASI YÖNETİM PLANI





Proje / Tesis Bildirim ve İletişim Mekanizmamız kapsamında iç paydaşlarımızdan (çalışanlarımız) Merkez ofis, proje ve santrallerimiz hakkında her türlü soru, şikâyet, talep ve öneri başvuruları Turuncu Etik Hattı üzerinden alınmaktadır. Turuncu Etik Hattı, bağımsız bir danışman olan KPMG tarafından yönetilmektedir. Etik ile ilgili olan şikayetler Borusan Grubu seviyesinde değerlendirilirken, günlük iş akışına yönelik bildirimler KMPG tarafından E-Makin sistemi ile Borusan EnBW Enerji süreç temsilcilerine ulaştırılmaktadır.

Proje / Tesis Bildirim ve İletişim Mekanizmamız

Kapsamında dış paydaşlarımızdan (yerel halk, yerel ve ulusal yetkililer, STK’lar, taşeronlar ve taşeronlarımızın çalışanları v.b.) proje ve santrallerimiz hakkında her türlü soru, şikâyet, talep ve öneri başvuruları aşağıdaki formların doldurulması ile kayıt altına alınmaktadır.

Soru, Şikayet, Talep ve Öneri

Kimlik bilgilerinizi bildirmek istemiyorsanız, anonim seçeneğini seçebilirsiniz. Bu durumda; soru, şikayet, talep ve önerileriniz anonim olarak kaydedilecektir.